Sennheiser CX 300-II Precision Zwart Review
Sennheiser CX 300-II Precision Zwart
Komt een redelijk geluid uit, maar ik moet ze veels te diep duwen voordat dat gebeurd. Hierdoor zit het kabeltjes al helemaal tegen mijn oorschelp verbogen, wat irriteert en uiteindelijk pijn doet.
Pluspunten
Goed geluid Mooi etuitje erbij
Minpunten
Pasvorm voor mij echt verschrikkelijk, ook met de verschillende rubbertjes Vrij grote hoekconnector Vallen vrij makkelijk uit de oren, hardlopen is niet doenbaar Er zit al vrij snel oorsmeer op de gaasjes, wat je er niet meer af krijgt..
Eindoordeel
Heb jij ook een Sennheiser CX 300-II Precision Zwart?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!