Turtle Beach Ear Force Z300 Review

RaminoNewbie 4 juni 2014, laatste update op 5 juni 2014, 324 views

Turtle Beach Ear Force Z300

Pluspunten

• Comfort
  • Suround Sound 7.1
  • Lekker geen kabels!

Minpunten

• Microphone kwaliteit
  • USB dongle Eruit en Erin bij elke keer opstarten van PC

Features Score: 3
Opnamekwaliteit Score: 2
De reden dat ik deze headphones heb aangeschaft was omdat de draadloze usb dongle.

lekker geen kabels toch?

Maar nee... niet doen want elke keer dat ik mijn computer aanzet moet ik de dongle eruit halen en weer aansluiten omdat ie het niet oppakt. het is gewoon echt irritant. ik ben geen lui persoon maar voor 200 euro had ik iets beters verwacht hoor.

De kwaliteit van de suround sound is best goed maar de microphone niet zo van goede kwaliteit. het zit lekker op mijn hoofd. en heb er tot nu geen last van gehad. niets is gebroken of defect. maar had echt iets beters verwacht voor 200 euro. maar ja het is draadloos, je kan bijna nooit iets perfects verwachten van draadloze headphones.

ten slotte vind ik dat de headphones lekker comfort zitten. alleen de kwaliteit van de mic en de usb probleem vind ik ietjes minder.

Heb jij ook een Turtle Beach Ear Force Z300?

zit er op de dongle geen connect button want op veel headsets zit dat ik heb er zelfs gezien onder de 100 euro met zo'n knop
Ja Klopt. er zit een connect button aan de zijkant van de usb dongle.
Ik moest het 5 seconden inhouden voor het eerst gebruik...

Maar ik heb ook geprobeerd op te drukken bij het opstarten van mijn pc. maar die verbind niet met mijn headphones.. is dat niet de functie van een connect button? of is het alleen voor eerst gebruik? :?
normaal kan je zo'n knop altijd gebruiken maar waar sluit jij de headset aan de voorkant of achterkant van je PC
Ik heb zowel voorkant en achterkant geprobeerd.

[Reactie gewijzigd door Ramino op 5 juni 2014 00:49]

Oke dan ligt het echt aan de headset zelf als ik jou was zou ik hem terug brengen en met de corsair vengeance wireless gaan goedkoper en al veel geprezen zelf heb ik een razer naga muis dat is een mmo muis de drivers daarvan kunnen hem niet vinden dus dat is heel fijn maarja rare headset dit
"keer dat ik mijn computer aanzet moet ik de dongle eruit halen en weer aansluiten omdat ie het niet oppakt"

Je mag hierdoor het gebruiksgemak wel wat naar beneden schroeven 8)7
Dankje. wist niet precies wat ik de gebruiksgemak moest beoordelen. had meer de comfort van de headphones in gedachte haha ;)