Specificaties 22" @ 1680x1050 (WSXGA+) (TN, 2ms) - Bekijk alle specificaties

Samsung Syncmaster T220 Zwart Review

AtomicWing 8 februari 2009, laatste update op 1 juli 2014, 788 views

Samsung Syncmaster T220 Zwart

De schermen blijven een goede weergave bieden, ondanks dat ze ondertussen al wat ouder zijn.

Pluspunten

• Nette afwerking
  • Leuke aan-uit knop
  • Stevig gebouwd

Minpunten

• Niet in hoogte verstelbaar (alleen kantelbaar)
  • Beeld reflecteert in de randen van het scherm
  • Zichtbare backlight bleeding (0,5 cm)

Deze monitor is een hoge middenklasser van Samsung. Mooi paneel, glossy afwerking maar een non-reflective scherm. Driver te downloaden van de site van Samsung, zodat het kleurprofiel ook klopt.

Leuke features zijn de aan-uit knop en de mooie randafwerking. Jammer dat dit scherm net geen Full HD kan weergeven, maar goed, dat is een keuze van de koper.

Jammer dat er toch wel wat backlight bleeding zichtbaar is, wat lichtelijk hinderlijk is bij het kijken van films in fullscreen. Tweede nadeel is dat er beeld reflecteert in de verzonken randen van de monitor. Derde is dat de monitor niet in hoogte verstelbaar is, maar het scherm is wel kantelbaar.

Al met al heb ik zeker geen spijt van de aankoop, zeker omdat de prestaties van het scherm de negatieve punten genoeg compenseert.

Heb jij ook een Samsung Syncmaster T220 Zwart?

Leuke review.
wil je full HD op een T220 moet je de T220P hebben
Dit is geen review eerder een aankondiging van een aankoop :). Foto's zouden leuk zijn, evenals testjes van de reactiesnelheid, (kleur)instellingen ...
weet iemand hoe je je xbox 360 op deze monitor kan aansluiten want ik heb een VGA kabel maar er staat Check Signal Cable als ik die aansluit, wat moet ik doen?