Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Trust KB-2950 Vista Remote Keyboard Review

JoostSlager 3 februari 2009, laatste update op 3 februari 2009, 682 views

Trust KB-2950 Vista Remote Keyboard

Pluspunten

• Makkelijk te installeren (echt plug and play!)
  • Relatief goedkoop
  • Mooi design

Minpunten

• Ontwerp voelt wat fragiel aan maar dat heb ik met de meeste toetsenborden wel gehad.

Ik moet zeggen dat ik de verdeelde reviews las van dit toetsenbord voor de MCE en zo mijn twijfels had. Aangezien het een goedkoop alternatief is voor de andere MCE toetsenborden heb ik toch de gok gewaagd en moet ik zeggen dat ik blij verrast was.

Zoals door anderen aangegeven is het in gebruiknemen een eitje. Je stopt de ontvanger in je usb poort (ik heb hem met een verlengkabel in het zicht geplaatst in plaats van aan de achterkant van de pc) en het werkt gelijk, geen drivers installeren ofzo.

Het is even wennen aan de linker en rechter muisknop maar wat mij betreft hebben ze dit goed gedaan. Ik werk lekker met het toetsenbord en moet zeggen dat hij mij enorm bevalt.

Voor mensen die een goedkoop alternatief willen voor een losse muis en een toetsenbord (of andere MCE varianten) kan ik deze zeker aanraden!

• Thermaltake LAN Box HT
  • Windows Vista

Heb jij ook een Trust KB-2950 Vista Remote Keyboard?

Een wel erg summiere review zeg.. Er zal toch wel iets zijn waarover je wat meer zou kunnen uitwijden?

Wat is er zo wennen aan aan linker- en rechtermuisknop bijvoorbeeld. Wat voelt er fragiel aan? Plaatjes? Etc. Etc.
Ik wilde deze ook graag hebben, alleen kan ik hem nergens meer op voorraad vinden. Ja een winkel als de V&D had hem nog maar dan voor maar liefst 60 euro. Waar heb jij hem vandaan?

Edit: Zie dat hij bij gistron binnekort weer binnen komt.

Edit2: Alleen deze wilt op het moment niet het winkelwagentje in.

[Reactie gewijzigd door MrBlueEyes op 3 februari 2009 14:37]

Zit er een dixons bij je in de buurt? Want die heeft 'm voor 39,- daar heb ik die van mij vandaan. Maar die van mij gaat volgende week plaats maken voor een Logitech dinovo mini en een MX Air :*)

Ik vind 'm zelf toch te groot en de toetsaanslag is gewoon ronduit *** O-)
In de V&D waar ik was(Den Haag) heb je zo'n instore en dat is de Dixons en daar was hij dus 59,95 :(
ohh mooi ding. Maar toetsaanslag is ......
De battery gaat best lang mee.
En hij reageert goed. Let er op dat er geen glas voor je zender zit. Dit geeft lastige storingen,