Specificaties 10,2" (1024x600), 160GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

Samsung NC10-KA04 Review

Dennuske 2 februari 2009, 360 views

Samsung NC10-KA04

Pluspunten

• Accuduur
  • design
  • bouw
  • snelheid

Minpunten

• kleine touchpad
  • matig geluid

Ik was op zoek naar een kleine handzame laptop naast mijn desktop. Na lang zoeken is uiteindelijk de keuze gevallen op de Samsung NC10. Deze heeft de voordelen van de ander Netbooks maar dan iets groter. Mijn enige opmerking is de geluiskwaliteit. Maargoed je kunt niet alles hebben denk ik dan maar.

Wanneer iemand op zoek is naar een handzame laptop en niet te veel geld uit wil geven aan bijvoorbeeld een Sony Vaio of iets dergelijks. Maar toch sneller wil werken dan op de andere netbooks, dan is dit zeker een aanrader. Ok vista Ultimate draait perfect. Het grootste voordeel is misschien nog wel de accuduur! Met vista kan ik 6 uur achtereen werken voordat de laptop aangeeft dat de batterij bijna leeg is!

Al met al een super netbook!

Heb jij ook een Samsung NC10-KA04?