Google Chromecast (2013)

Specificaties WiFi - Bekijk alle specificaties

Google Chromecast (2013) Review

hvwees 18 mei 2014, 671 views

Google Chromecast (2013)

Pluspunten

• Eenvoudige installatie
  • Eenvoudig in gebruik
  • Werkt prima met Android en IOS

Minpunten

• Afhankelijk van geschikte apps

Geluidskwaliteit Score: 5
Ik zat altijd de klooien met een tablet aan de TV (in de slaapkamer) om series ook daar te kunnen kijken.
Maar dit is met de chromecast 10x makkelijker.

Ik had wel het "verleng" stukje HDMI nodig.
Maar dat stukje kabel is best stug en als je deze echt 90 graden zou moeten buigen weet ik niet of dat zo lekker gaat.

Heel soms hebben appjes nog wel eens de neiging om even de verbinding met de chromecast te verliezen, maar dat pakken ze wel weer goed op.

Ik vind het een echte aanrader voor iedereen!
Ik behoud ook gewoon mijn XBMC mediaplayer in de woonkamer voor andere content, want niet alles is met de chromecast te bekijken of een makkelijk manier.

Ik voed mijn chromecast gewoon met de USB port van mijn TV en dat werkt prima.

Werkt prima met zowel Android als IOS apparaten, maar de intergratie op Android is wel iets beter, vooral het installeren voor de eerste keer.

Heb jij ook een Google Chromecast (2013)?

Vraag & Aanbod