Specificaties Bedraad Qwerty met standaard toetsen - Bekijk alle specificaties

CM Storm Devastator - Gaming Gear Combo Review

manii 3 mei 2014, 705 views

CM Storm Devastator - Gaming Gear Combo

Pluspunten

• Goedkoop
  • Verlichting
  • 3 standen DPI
  • Stevig

Minpunten

• LED vel
  • Toetsen maken veel geluid

De is mijn eerste review dus sta totaal open voor kritiek en onderbouwing voor eventuele volgende reviews.

Heb dit setje en voor de prijs hoef je het echt niet te laten!

De Doos

Het volgende zit in de doos

- Toetsenbord
- Muis
- Instructieboekje
- Plastic om het Toetsenbord en de Muis
- Schuim waar de muis in past

Toetsenbord:
Ik heb al een tijd geen toetsenbord aan geraakt, uit mijn vorige ervaringen moet ik zeggen dat hij heel fijn typt. De druk die op de toetsen zit is exact goed. Naast de standaard toetsen zitten er een play/pause/stop/volume up en down knoppen op.
De LED is te activeren met de Scroll knop, hij werkt prima. Behalve bij het opstarten van de computer niet automatisch aangaat. "Ik raak wel gewend om bij het opstarten op de knop te drukken" In de avond moet ik erg wennen aan de felheid van de LED als ik verder geen andere belichting aan heb in de kamer.

Het is geen toetsenbord waar je naast iemand kan zitten die ligt te slapen, de toetsen maken na mijn mening redelijk wat geluid!

Muis
Tot nu toe alleen maar lof over deze muis, hij ligt lekker in de hand, er zitten bij je duim nog 2 extra knoppen die ik nog niet heb gebruikt. Ook in de muis zit LED, in het draai wieltje, de knop voor DPI aan te passen en een teken.
Wat ik helemaal ideaal vind is de knop van DPI.
Bij:
800 DPI is de led uit
1600 DPI gaat de led normaal branden
2000 DPI gaat de led fel branden

Dit is voor ieder zich om te bepalen wat je lekker vind spelen. Tijdens gamen gaat mijn voorkeur uit naar 1600 DPI en in Windows gebruik ik 800 DPI.

Kwaliteit

Zowel toetsenbord als muis voelen stevig en degelijk aan. Het design is mooi, vooral wanneer de LED aan gaat vind ik hem erg gaaf!

Voor de mensen die geen problemen hebben met blind typen is de LED overdag niet nodig, maar de mensen die dat niet kunnen is het beter om ook overdag de LED aan te doen aangezien je dan weinig ziet van de letters.

Qua ergonomie heb ik niet op aan te merken, ik kan rustig een aantal uren achter deze set zitten zonder ergens last van te hebben.

Prijs:

Voor de prijs hoef je het niet te doen, deze heb ik bij Mycom gekocht voor 36,- incl. verzendkosten.

Al met al... zeker een aanrader!

Heb jij ook een CM Storm Devastator - Gaming Gear Combo?