Creative Fatal1ty Gaming Headset Review

Bawbalicious 30 maart 2014, 145 views

Creative Fatal1ty Gaming Headset

Pluspunten

• Extreem goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Goed geluid

Minpunten

• Niet erg betrouwbaar

Features Score: 3
Opnamekwaliteit Score: 3
De perfecte oplossing voor een gamer die krap zit.

Ik heb er 2-3 gehad, ik struikelde wel zo nu en dan over de draad dus ik had meerdere malen defecten. Het voornaamste defect was dat de interne verbinding van Mic kabel naar microfoon het niet meer deed. In andere woorden; de microfoon deed het nog wel los, maar niet in de headset zelf.

Een ander defect was dat de linkerspeaker het helemaal niet meer deed. Meestal heb ik gewoon met garantie een nieuwe gekregen, maar op een gegeven moment was er geen garantie meer en ging hij toch stuk.

De microfoon is redelijk, maar erg uniek in de manier waarop de stem wordt vervormd; een vriend had deze headset gekocht en ik herkende zijn stem opeens niet meer.

Heb jij ook een Creative Fatal1ty Gaming Headset?