Google Chromecast (2013)

Google Chromecast (2013) Review

lnjproductionNewbie 27 maart 2014, laatste update op 27 maart 2014, 1.018 views

Google Chromecast (2013)

Pluspunten

• Goedkoop
  • Gebruikersgemak
  • 1080p HD kwaliteit
  • Service van Chromecaster

Minpunten

• Heeft stroom nodig via een USB kabeltje

Geluidskwaliteit Score: 5
Ik heb gisteren bij http://www.chromecaster.nl een Chromecast besteld. Zoals beloofd werd deze de dag erna (vandaag dus) bezorgd. Ik moet zeggen ik ben erg tevreden over zowel het product zelf, als de service van chromecaster.nl. Het is zoals de site omschrijft inderdaad een erg klein HDMI-stickje. Ook erg makkelijk aan te sluiten zodat je meteen kunt beginnen. De setup zonder problemen doorlopen en kon meteen beginnen met streamen. Als echte Netflix-gek is de chromecast voor mij het ideale product om mijn HDMI-kabels weg te gooien en mijn telefoon als afstandsbediening te gebruiken. Ik ben ook zeer te spreken over de 1080p HD-kwaliteit. De kwaliteit is naar mijn mening zelfs een beetje beter dan een HDMI-kabel. Wat mij betreft is het echt een dikke aanrader.

Heb jij ook een Google Chromecast (2013)?