sluiten

Onderzoek Tweakers

Naar het onderzoek

ASTRO Gaming A50 Wireless Review

-SaveMe- 17 maart 2014, laatste update op 17 augustus 2014, 317 views

ASTRO Gaming A50 Wireless

Goede geluidskwaliteit en voldoende ruimtelijke ervaring. Maar matige bouwkwaliteit!

Pluspunten

• Geluiskwaliteit
  • draagcomfort
  • spraak en audio draadloos op PS4

Minpunten

• Bouwkwaliteit

Opnamekwaliteit Score: 4
Features Score: 3
Nu een goed half jaar in gebruik en al twee mankementen:
1. clipje waar je hem mee ophangt aan de houder is afgebroken. Is ook wel erg dun en fragiel.
2. het draaiwieltje voor gamevolume werkt niet meer naar behoren. Je moet heel veel draaien om het volume te kunnen aanpassen en bovendien gaat het voulme meestal harder als je het juist tichting zachter draait. Heb het nu maar op een vast stand staan en draai er zo min mogelijk aan.

Korton, bouwkwaliteit kan beter, zeker voor zo'n dure headset. Support van Astro is erg matig en traag!

Heb jij ook een ASTRO Gaming A50 Wireless?