Steelseries Siberia V2 Wit Review

Jipstuh 5 maart 2014, 335 views

Steelseries Siberia V2 Wit

Pluspunten

• Comfortable - ook als je hem lang aan hebt
  • Goede microfoon
  • Ziet er goed uit
  • Zachte kussentjes

Minpunten

• Moeilijk mee te reizen
  • Moeilijk over je nek te dragen

Features Score: 3
Opnamekwaliteit Score: 5
Ik was op zoek naar een goede headset die ik aan zou kunnen tijdens al mijn gaming sessies met mijn vrienden. Hij moest dus comfortable zitten, een goede microfoon hebben en er nog redelijk goed uit zien vond ik zelf dan. Al snel kwam ik met mijn budget tot het uiterste gerekt bij deze headset en ik moet zeggen, ik ben nog nooit zo tevreden geweest, hij is fantastisch.

Ik kan hem comfortable aan hebben voor meer dan 3 uur op rij. Mijn oren gaan er niet van zweten of pijn doen. Mijn vrienden vinden mijn microfoon kwaliteit helemaal prima. Een goede headset dus. De kussentjes zijn echt heel zacht en zitten heel fijn op je hoofd en het ding zelf is heel erg mooi.

Om nog iets mindere punten te noemen, als je de headset continu af en aan wil doen zit je niet snor met deze. Hij gaat heel ongemakkelijk om je nek of over maar 1 oor, maar door dat die zo comfortable is is het ook niet erg hem over 2 oren continu te moeten dragen. Het tweede punt dat ik wil benadrukken is, is dat deze headset moeilijk te vervoeren is. Door de bouw word ik heel zenuwachtig door hem in een tas te stoppen en zoals ik zei is om je nek dragen naar je vriend ook niet optimaal.

Daarbij laat ik het ook. Tis een prima headset die erg comfortable is en in mijn ogen zeker de 60 euro waard.

Heb jij ook een Steelseries Siberia V2 Wit?