Specificaties Videokaartkoeling (actief gekoeld) - Bekijk alle specificaties

Zalman VF700-Cu Review

001Michael 25 mei 2005, 751 views

Zalman VF700-Cu

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Geluidsproductie
  • Koelprestaties

Minpunten

• Stofhapper

Geluidsproductie (min) Score: 5
Geluidsproductie (max) Score: 3
Koelvermogen Score: 4
Ik heb m zitten op mijn PCI-E 6800GT hij past prima koelt beter dan de standaard koeler is stukken stiller ( vooral op minimale toeren ) en ziet er mooier uit ! die ramsinks die je er bij krijgt zijn wel nodig bij deze kaart ondanks dat GDDR 3 niet zo warm wordt.
Deze waaier blaast door zijn constructie ook mooi op je geheugen.
Verder is de koeler laag genoeg om m in de meeste gevallen te kunnen gebruiken met 2 kaarten in sli. Op een Asus A8N SLI Deluxe past het in iederig geval !

Heb jij ook een Zalman VF700-Cu?

Ik heb hem ook, prima dingetje!!
Hij is alleen niet zo universeel als ik verwacht had...
Op mijn ati radeon 9550 komt hij tegen een elco aan.
Daardoor ben ik gedwongen een aantal koelvinnen te verbuigen zodat de elco daartussen paste, niet echt de bedoeling maar hij koelt idd prima en is redelijk stil (er zijn 2 standen 5v. (stil) en 12v. (preformance))
Ook op de radeon 9600 XT van een vriend van mij paste hij niet zomaar.