Sony MDR-1R (Zilver)

Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Sony MDR-1R (Zilver) Review

Ticking22 24 februari 2014, 609 views

Sony MDR-1R (Zilver)

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • draagcomfort
  • build quality

Minpunten

• geen kunnen ontdekken

Ik heb deze koptelefoon nu een maand of acht en ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben. Het geluid (ik luister of via m'n iPhone (4) of MacBook is erg goed: rijk, gedetailleerd maar niet te zwaar aangezet. Misschien wat zwaarder in de lagere tonen maar niet storend voor mijn smaak. Het draagcomfort is hoog. Ik draag deze koptelefoon uren achter elkaar zonder dat-ie ergens gaat knellen of schuren. De padding van de schelpen is erg prettig: zacht maar niet te en niet zweterig of plakkerig. Wat mij betreft is het zonder meer een aanrader. De bedieningsknoppen in het snoer werken ook prima.

Heb jij ook een Sony MDR-1R (Zilver)?

Het bedieningsknoppen in het snoer werken ook prima.

Kort maar krachtig, als je geen audiofiel bent is dit voldoende :)

In je laatste zin staat het bedieningsknoppen, maak daar maar De bedieningsknoppen van :)