Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 2.500dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech G300 Gaming Mouse Review

LaurensLordDodo 22 februari 2014, 412 views

Logitech G300 Gaming Mouse

Pluspunten

• Licht lekker in de hand of je nou links of rechts handig bent.
  • Heeft genoeg extra knopen om zo makkelijker te werken.
  • Heeft een lang genoegen draad dus genoeg reikwijdte.
  • Fijne software die handig te gebruiken is.

Minpunten

• Ik heb persoonlijk eigenlijk geen minpunten.
  • Misschien was het toch wel makkelijk geweest als ie draadloos zou zijn maar dat is dan ook het enige

Goede middag Tweakers,

Ik heb nu de Logitech G300 Gaming Mouse een half jaar denk ik, en ben erg te spreken over de muis.
Ik had deze muis gekocht op aan beveling van een vriend.

De Logitech G300 Gaming Mouse:

De muis licht lekker in de hand in is dus ook makkelijk te gebruiken.
Het ontwerp is netjes en afgewerkt.
En heeft vooral beschiking over genoeg extra toetsen wat dus ook wel fijn is.

Wat ook fijn is dat er een mooie software bij zit waarmee je de extra knoppen kan aanpassen
voor een aardige hoop games. zoals je mischien op het plaatje ziet van de Logitech G300 Gaming Mouse zie je boven op de muis een aantal knopjes, de gene achter de scroll kun je jouw DPI verhogen en verlagen. Daar achter zit dan ook nog een knopje waarmee je verschillende spelmodus bijv. kunt instellen je kan dus met de software zo bepallen dat als bijv. een Shooter zit te spelen dat je 3 verschillende game modus instelt voor infrantrie, grond voortuigen en lucht voortuigen. hier kun je dus flink je voordel mee doen.

wat ook fijn voor de ge´nteresseerden dat je de kleur van het licht kan aanpassen met de software.

conclusie: Het is een fijne muis voor een erg schappelijke prijs en mooie software die er bij zit. Ben je opzoek naar een relatief goedkope muis maar toch veel voor je geld is dit zeker een aanrading.

Heb jij ook een Logitech G300 Gaming Mouse?