Sennheiser PC 323D Review

wessel2105 13 februari 2014, laatste update op 24 augustus 2014, 596 views

Sennheiser PC 323D

Deze Gaming Headset is een prima product voor een aardige prijs. Jammer van de bouwkwaliteit, maar daar is mee te leven.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Mute microfoon
  • Volume controls
  • 7.1 virtual 3D surround sound
  • Confortabel
  • Licht

Minpunten

• Bouwkwaliteit
  • Haren blijven (snel) in kussentjes zitten

Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 4
Dit is een korte review over de Sennheiser 323D.

Ik heb deze nu een maand in gebruik om te gamen en skype. Ik moet zeggen dat ik hem vanaf het begin geweldig vond. De surround sound functie is voor vooral shooters (waarschijnlijk andere dingen ook) geweldig. Knopje om en klaar. Software is duidelijk niet ingewikkeld gewoon kiezen welke soort surround en klaar (2CH, 4CH, 5.1CH, 7.1CH). Ook is het super handig dat als je de microfoon omhoog haalt hij automatisch mute, waar ik in het begin wel een beetje last van had was dat ik vergat de microfoon weer omhoog te halen en dan snap je niet waarom ze je niet horen 8)7. Maar ik zal wel de enige zijn. Mooi is ook de volumeknop op je rechter earcup. Earcups zitten goed maar na echt langdurig gebruik (+- 3/4uur) wel beetje vervelend. Open design is mooi maar het houd het geluid van buiten niet buiten en mensen langs je horen je geluid bijna even hard. Bouwkwaliteit is niet super maar voldoende. Hij is opzich ook ver te verstellen maar als je nou echt een groot hoofd hebt zal hij wat klein zijn. En dan als laatst hij is voor muziek ook goed te gebruiken enig nadeel is hij ziet er niet super blits uit ofzo, en de microfoon kan er niet af.

After all, ik ben er blij met deze aankoop en zal dat waarschijnlijk ook blijven. Ik raad hem daarom zeker aan!

Heb jij ook een Sennheiser PC 323D?

''waar ik in het begin wel een beetje last van had was dat ik vergat de microfoon weer omhoog te halen en dan snap je niet waarom ze je niet horen 8)7. Maar ik zal wel de enige zijn.'' Dat heb ik niet nee :P
Leuke review! En ik ben het met je eens, een goeie headset!