Specificaties Surround geluidsweergave met audio-aansluiting - Bekijk alle specificaties

Fantec GHS-U71 Review

GinnnnnNewbie 2 februari 2014, 268 views

Fantec GHS-U71

Pluspunten

• Mooier uiterlijk dan verwacht
  • Gebruiksvriendelijk
  • Goede prijs in vergelijking met wat je krijgt
  • De koptelefoon kan je stem vervormen
  • Hij is zo geluidsdicht dat buitenstaanders je muziek niet horen in een stille ruimte
  • Hij is isolerend, jij hebt dus geen last van geluid van buitenaf
  • Comfortabel

Minpunten

• Hij is eigenlijk alleen tot windows 7, dit is wel op te lossen (zie onderbouwing).

Opnamekwaliteit Score: 4
Ik heb deze headset gekocht voor mijn vriend. Hij zocht een headset waarbij hij in een spelletje goed kan horen waar het geluid vandaan komt (was nodig voor Day-Z). Dit lukt hem nu een stuk beter en hij vindt hem ook comfortabel.
Persoonlijk vond ik hem mooier in het echt dan op het plaatje, hij is ook goed verpakt. Mijn vriend vond dit ook. Het is wel erg lastig aan het begin dat hij eigenlijk alleen is gemaakt voor computers tot en met windows 7, mijn vriend heeft windows 8.1. Uiteindelijk is het hem wel gelukt, door het compatible (zo zei hij het, haha) te maken. Dus als je een heel klein beetje verstand hebt van, dan kun je deze koptelefoon ook gebruiken bij windows 8.1.
Leuk feitje: de koptelefoon kan ook je stem vervormen! Heel grappig

Heb jij ook een Fantec GHS-U71?

bevalt de koptelefoon nu nog steeds/ zijn er verslijstingen of lamme schroefen?

[Reactie gewijzigd door haloblaster op 8 mei 2015 23:23]

hoe is de bass bij deze headset?

mvg
er zit een goede bass in

met vriendelijke groet