Specificaties 24" @ 1920x1080 (TN, 1ms) - Bekijk alle specificaties

AOC g2460Pqu Zwart Review

ArjuhnNewbie 24 januari 2014, 363 views

AOC g2460Pqu Zwart

Pluspunten

• Response time
  • Helderheid, contrast en kleur

Minpunten

Gebruik deze monitor naast de Dell UltraSharp U2711. Voor gamen is de AOC monitor natuurlijk al veel geschikter vanwege de lage response tijd. Maar ook voor het bewerken van foto's presteert deze monitor super: heldere kleuren en contrast is goed. Eigenlijk echt plug and play. Monitor uit de doos gehaald, paar kleine aanpassingen gedaan via het menu dat onder op de monitor te bedienen is en klaar ...
Portrait-stand is leuk, maar ik denk niet dat ik die vaak ga gebruiken.
Had eerst zo mijn twijfels, omdat ik het merk niet kende, maar dit is echt een goede aankoop geweest.
Deze monitor aangeschaft via Ibood.

Heb jij ook een AOC g2460Pqu Zwart?

AOC is echt een topmerk op gebied van garantie. Heb bij een onderneming eens 14 aangeschaft, 2 daarvan waren na a 1,5jaar ongeveer niet meer goed, vielen uit e.d. Er zat destijd s3jaar onsite garantie op(standaard!) afspraak gemaakt, binnen een week een monteur met onderdelen, maar hij heeft ter plekke 2 nieuwe neergezet omdat hij 'zo'n goede klant' graag zo wilde helpen.