Corsair Vengeance 1500 V2

Specificaties Bedraad met USB - Bekijk alle specificaties

Corsair Vengeance 1500 V2 Review

alfaranger 23 januari 2014, 1.207 views

Corsair Vengeance 1500 V2

Pluspunten

• Goed geluid
  • Gebruikersvriendelijk
  • mooie interface voor de software
  • Hij werkt uitstekend

Minpunten

• kan niet tegen usb 3.0 aansluiting

Opnamekwaliteit Score: 4
Features Score: 4
Ik heb de 1500V2 nu twee maanden ongeveer en ik vind hem erg prettig. Het geluid is uitstekend en ik heb er geen problemen mee.

Ik had wel de eerste 2 weken een vervelend geluid om de zoveel minuten maar naar veel zoeken op forums ben ik erachter gekomen dat deze headset er niet van houdt van usb 3.0 aansluitingen want toen ik de drivers en dergelijken had verwijderd en opnieuw geinstalleerd had voor mijn 2.0 aansluiting werkte het prima. Ook was het geluid kapot hard als hij op zn zachts stond maar dit was een kwestie van de drivers updated.

Erg fijne headset en mijn vrienden zeggen dat ik goed te verstaan ben op ts en skype. Wat mij bertreft een aanraden ook als je naar de prijs kijkt.

Heb jij ook een Corsair Vengeance 1500 V2?

Kort maar krachtige review! +
Maar 1 vraag zit de hoofdband wel comfortabel ivm het leer?

[Reactie gewijzigd door RenéW_ op 25 januari 2014 21:07]

Zit prima, vormt naar je hoofd toe net zo als de meeste andere headsets dat doen.
In principe hoort USB 3.0 reverse-compatible te zijn met alle USB 2.0 apparaten. Ik vind het erg vreemd dat dit headset volgens jou niet werkt met USB 3-poorten. Kan het zijn dat dit een hardwarematig probleem in jouw computer is?
Dit: kijk in je bios voor usb instellingen. Heb dit al eerder meegemaakt en het zou gewoon moeten kunnen werken. Gigabyte mb's hebben standaard een charge functie aanstaan die je even uit moet zetten.