Steelseries Siberia V2 Wit Review

Nicj56 9 december 2013, 521 views

Steelseries Siberia V2 Wit

Pluspunten

• De automatisch aanpassing aan hoogte van hoofd, het gewicht niet al te zwaar

Minpunten

• geen ondervonden tot nu toe

Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 4
Heb de Steelseries al enige tijd, ik vind hem een genot om op te hebben, geluids kwaliteit super, kan als hij helemaal hard word gezet als een box dienen, maar buiten dit, een super headset, had eerst een Logitech H760 die was eigenlijk helemaal niet zo fijn binnen 2 jaar viel die in twee stukken langs mijn oren. De accu van de h760 was dan ook niet de beste.

Ik vind de steelseries een hele fijne headset, maar als je een beetje kwaliteit wilt is dit een goede koop, voor hetgeen wat je ervan kan verwachten.

Meer foto's volgen dit zijn er gewoon een paar die ik had gemaakt toen ik hem kreeg.

Heb jij ook een Steelseries Siberia V2 Wit?