Roccat Kave Review

Riesss 5 december 2013, 328 views

Roccat Kave

Pluspunten

• Gebruikers comfort
  • Kwaliteit!!
  • Instel mogelijkheiden met controle unit.
  • Volume draaiknop
  • Kabellengte = super

Minpunten

• Gewicht

Features Score: 3
Al sinds maart 2011 eigenaar van deze headset. Na 3 jaar intensief gebruik, geen plekje of gebrek te vinden. Enkel de linker oorcup, daarvan zit de subwoofer iets los. Mogelijk los gekomen na een val.
De vibratie functie welke correspondeert met de bass is werkelijk fenomenaal. :D
De geluidsweergave is volledig in te stellen en met een geluidskaart is het nóg beter.
De headset bevat 5 3,5mm jacks welke ook na vaak in en uitpluggen, geen enkele storing vertonen. Tevens een USB aansluiting, ook zonder problemen.

De kabel lengte is voor mij meer als perfect te noemen. Niet te kort, maar ook niet te lang, erg fijn.
De microfoon gebruik ik nooit, dus daarvoor heb ik geen mening. (zal vast prima werken haha)
Verder slijtage valt niet te merken, hij is meerdere malen flink hard gevallen en eigenlijk geen probleem. Hij is dan ook wel redelijk zwaar op je hoofd, maar daar wen je heel snel aan. De scharnieren en dergelijken zijn van aluminium, dus dat is ronduit ideaal. :)

De prijs is ook na 2, bijna 3 jaar nog stabiel en waar voor zijn geld! Wat een top product, geen ander product heeft deze headset ooit overtroffen, in mijn ogen. _/-\o_

Kortom, een super ding voor een acceptabele prijs. De kwaliteit is naar de prijs! Top spul.

Mvg

Heb jij ook een Roccat Kave?