Creative Sound Blaster Tactic3D Omega Gaming Headset Review

coinoperator 30 november 2013, 609 views

Creative Sound Blaster Tactic3D Omega Gaming Headset

Pluspunten

• Goed geluid,
  • Schakelaar op de voet kun je prima misbruiken om geluid te schakelen.

Minpunten

• Hangt scheef op de beugel als de lader is aangesloten. Geen porem.

Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 3
Gewend als ik was aan de topspullen van Creative heb ik deze mooi uitziende koptelefoon gekocht.
Ik ben tevens in het bezit van een draadloze Sennheiser koptelefoon die wordt opgeladen door hem op zijn beugel te hangen.
Zeer groot was dan ook mijn teleurstelling dat ik de Creative koptelefoon met een piemelig usb snoertje moet aansluiten om hem te laden, met het snoertje in de koptelefoon hangt het ding meteen niet meer netjes op zijn beugel maar scheef of je moet het snoertje zowat haaks omvouwen........
't ziet er niet uit en ik had het ding nog wel gekocht omdat ie ook mooi er uit zag....ja...mooi... maar als je hem wilt laden dus niet en omdat je hem nou eenmaal op de lader bewaart ziet het ding er dus helemaal niet uit.

Walgelijk.
Wat een gruwelijk slecht ontwerp.

Heb jij ook een Creative Sound Blaster Tactic3D Omega Gaming Headset?

Ik blijf het jammer vinden,
ik heb altijd uitmuntende ervaringen gehad met Creative.
Superieure producten die zowat je hele leven meegaan, bv. mijn AWE32 Legacy met 8MB wavebank werkt nog altijd perfect.

Ik had ooit eens een cdrom speler van ze met een afstandsbediening, een toendestijds absoluut supergadget met een heel hoog kwilhebbuh gehalte :-)
toen na een jaar of drie er een tandwieltje kapot ging in dat ding hebben ze me een kompleet setje tandwielen opgestuurd...geweldige service en nog voor nop ook.

Des te triester is dit ontwerp.
Ik heb ook contact er over gehad maar meer dan "we geven het aan de ontwerper door" heb ik niet van ze gehoord.
Tja, op deze manier kan je natuurlijk wel opladen terwijl je hem gebruikt ;)
Ik heb een vraag. Kan je de Wireless stand ook doormiddel van de USB output in een stopcontact(met een usb telefoon oplader) te stoppen aan zetten? En dan een mp3 speler er aan hangen? Want ik kan niet altijd mn pc aan laten staan. En kan je de headset ook gebruiken zonder de wireless dock/stand?