Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Rapoo 9060 Blade II Review

PeacekeeperNL 27 november 2013, 609 views

Rapoo 9060 Blade II

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Goede prijs
  • Goed bereik
  • Responsief
  • Aluminium bodem
  • Laptop achtige toetsen

Minpunten

• Aan/uitknop van muis heeft het begeven

De Verpakking
De verpakking ziet er goed uit. Je koopt geen lucht. Past allemaal precies in de verpakking. De verpakking is stevig plastic, dus de inhoud beschadigt ook niet snel.
In de verpakking zit:
- Toetsenbord
- Muis
- Mini USB ontvanger
- Handleiding

Aansluiting
Het toetsenbord is Plug&Play, op zowel Win7 als Win8. Eerste keer duurt het een paar tellen voor je pc de boel herkent, maar de eerst volgende keer werkt het direct.

Toetsenbord
Het toetsenbord typt erg prettig en is erg stevig, ondanks dat hij zo dun is. Ik las bij een review dat hij in het midden doorgezakt was bij hem. Bij mij is dit niet het geval.
Meestal heb ik het toetsenbord gewoon op mijn schoot, maar ook vaak op tafel, maar van doorzakking is niks te merken gelukkig.
Verbinding is constant en erg responsief. Het toetsenbord typt ook erg prettig. Ik heb hier geen problemen mee ondervonden. In het jaar, anderhalf, dat ik het toetsenbord had niet de batterijen hoeven te verwisselen, ondanks redelijk gebruik (circa 4 uur per dag).

Muis
Zoals een beetje te merken in vorig deel van de review: in het jaar, anderhalf, dat ik het HAD, werkte de muis prima. De aan/uitknop van de muis ging alleen kapot. Hierdoor kreeg ik met heel veel moeite de muis pas aan. Gelukkig zit er 2 jaar garantie op het product. Zojuist is het product binnen de garantie vervangen.
De muis is wel klein, een beetje een laptop muisje, maar werkt prima. Geen extra poespas aan verbonden.

De set is erg goed, werkt ook erg prettig. Daar hij al lange tijd in omloop is, onveranderd, wijst denk ik ook erop dat het een deugdelijke set is die het goed doet en zal doen. Voor de prijs die ervoor wordt gevraagd vind ik het een zeer goede set. Heerlijk die draadloze vrijheid!

Heb jij ook een Rapoo 9060 Blade II?