Turtle Beach Ear Force Z6A Review

Spirzj0rNewbie 25 november 2013, 372 views

Turtle Beach Ear Force Z6A

Features Score: 3
Opnamekwaliteit Score: 3

Na een goede review gelezen te hebben over deze headset.

mocht ik op januari 2013 mijzelf de "gelukkige" eigenaar noemen van een Turtle beach Ear Force Z6A.

Gelijk toen ik de headset aan had gesloten stuitte ik al op een "bug". namelijk een systeem ruis in de headset.

Na de headset (fanatiek) 2 maanden te hebben gebruikt begon er al een scheurtje in de headset aan de linker kant, boven de oorschelp te komen.

Dit heb ik gelijk vermeld aan de leverancier van het product. (breek me de bek niet open over de leverancier)

Na 3 maanden (1 maand later dus) was de headset volledig afgebroken aan 1 kant waardoor de linker oorschelp alleen nog maar aan 1 draadje hing.

"Gelukkig" kreeg ik een nieuwe headset met bijbetaling van 30,00 omdat het mijn eigen schuld zou zijn geweest dat de headset al na zo snel kapot is gegaan.

Dat bleek toch echt. want na 2 maanden is mijn nieuwe headset ook weer precies op de zelfde plek gebroken.

Ik heb hem uit woede direct in de prullenbak gegooid en ga vandaag een goede andere headset halen.

Voor mij geen Turtle beach meer.

Heb jij ook een Turtle Beach Ear Force Z6A?

Vervelend dat je dit hebt ervaren. Dit is echter niet echt een review, maar meer een waarschuwing wat soms ook goed kan zijn. Ik heb dit zelf ook ervaren met een goedkopere turtlebeach, namelijk de P11. Die van mij was na een jaar kapot en die van een vriend van mij al na 7 maand. :O

Turtlebeach mag dus wel wat beter op de bouwkwaliteit gaan letten!