Cablexpert UTP Cat5e Kabel (300m) Solid Grijs Review

jeremy 15 september 2008, laatste update op 15 september 2008, 3.624 views

Cablexpert UTP Cat5e Kabel (300m) Solid Grijs

Pluspunten

• Vermakelijk
  • Goedkoop

Minpunten

• Slechte pasvorm
  • Niet erg stevig
  • Stokjes te licht om gericht mee te kunnen gooien

Stabiliteit Score: 2
Systeemeisen Score: 2
Gebruiksvriendelijkheid Score: 4
Een tijdje terug was ik met mijn papa op het Tweakers.net kantoor waar ze deze Trom-Pet hadden liggen. De Trom-Pet is daar door mij uitgebreid gebruikt en getest hetgeen op zich een leuke ervaring was, maar waar ook wat minpunten aan zaten:

Zo was de installatie niet optimaal: hij zakte volledig over mijn hoofd heen, was het trommelvlak niet echt berekend op mijn krachten en hadden de stokjes geen richtingsgevoel wanneer deze in de lucht werden geworpen. Eea sluit dus volgens mij niet geheel aan aan de doelgroep van dit produkt (peuters en kleuters).

Positief is wel dat de interface bijzonder intuitief is en de prijs gunstig; zeker sinds de uitschakeling van Oranje op het WK is deze Trom-Pet voor een prikkie te krijgen, vaak nog ongebruikt.

Heb jij ook een Cablexpert UTP Cat5e Kabel (300m) Solid Grijs?

Even een aanvulling op de review, Het gedeelte waar men op moet trommelen scheurt ontzettend snel en omdat er om niet verklaarbare redenen geen garantie te verkrijgen is bij dit artikel, is het toch geen aanrader om te kopen :+ ,

Spreek uit ervaring, d'r zijn er twee deze zomer gesneuveld :'(
Over het gebruik een kleine opmerking volgens mij was het de bedoeling eerst een paar heineken biertjes te drinken voor je het goed kunt gebruiken. Voor de rest mooie review alleen jammer dat ie niet zo goed past zou je misschien de omvang van je hoofd kunnen opmeten voor ons zodat we weten waar we aan toe zijn straks.
Gast, je gaat een 3-jarige toch niet aan de drank zetten.

Prima review overigens, het enige dat ik mis zijn foto's.
Ik zeg alleen dat de gebruiksaanwijzing zou moeten zijn niet dat je het daad werkelijk moet uitvoeren ;)
Het zou leuk zijn als je wat benchmarkresultaten zou kunnen laten zien, verschil in dB met een autoclaxon bijvoorbeeld.! :)
Hahah...dit is humor naar mijn hart. :)

prima review...alleen foto's zouden het wat makkelijker maken.
Hmm, ik heb eens eerder een trom-pet review gezien, die keihard door een admin werd verwijderd (was ook een hilarische trouwens). Mij benieuwen of ze nu net zo genadeloos zijn :)
Er mist volgens mij een pluspunt: kan ontzettend irritant overkomen op tegenstanders.
Verder is hij nu maar 4 sterren waard, aangezien er een foto mist :+
Zoals je hierboven leest, 1 foto en je krijgt 5 sterren. Puur vanwege de originaliteit uiteraard. :)
Gewéldige review. _/-\o_
Hier wat foto,s en een promofilmpje met Joop van Zijl : Heeft HIJ NUKKEN?
na deze review gelezen te hebben ben ik zo enthousiast dat ik er meteen 1 wil halen. _/-\o_

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite