Specificaties Radiogestuurde muis en 8.200dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech G700s Rechargeable Gaming Mouse Review

Luctia 8 september 2013, laatste update op 8 september 2013, 1.490 views

Logitech G700s Rechargeable Gaming Mouse

Pluspunten

• Draadloos
  • Ergonomie
  • G-Toetsen
  • Bijgeleverde batterij

Minpunten

• Batterijduur

NOTE: Dit is mijn eerste review, feedback vind ik niet erg!
Ik heb deze muis aangeschaft omdat mijn oude muis te klein werd voor mijn hand. Die was draadloos, en ik wou nog een keer zo'n draadloze muis aangezien ik een fanatiek gamer ben en tijdens het gamen is een draad niet altijd even handig. Deze muis was erg duur, maar hij was van Logitech®(wat meestal veel goeds betekent), en hij was draadloos. Ook was het een gaming muis, dus dat was mooi meegenomen. Ik had een redelijk budget, dus dat hij zo duur was was geen punt. In deze review ga ik wat meer in op de details.

Bouw
De bouw is erg fijn. Hij ligt goed in de hand en is zwaar. Aan de onderkant zitten kleine verhoginkjes, die er voor zorgen dat je over je muismat glijdt. De toetsen zijn erg groot, dat is ook fijn. Voor mijn hand is de grootte perfect, maar ik ben geen volwassene, dus daar kan ik voor anderen niets over zeggen.

Functies
Een functie die je als eerste op valt aan deze muis zijn de G-Toetsen. G-Toetsen zijn kleine toetsen op de muis die je net zo in kan stellen als je wilt. Stel, je speelt een spel met een mooie trap, maar daarvoor moet je veel toetsen tegelijk indrukken. Deze toetsen kun je allemaal instellen voor zo'n G-Toets, zodat je maar één toets in hoeft te drukken. De ligging van deze toetsen is ideaal. Ook heeft het scrollwieltje twee verschillende functies. Voor het wieltje zit een knop waarmee je kunt switchen tussen een wat stroeve scroll, wat de meeste muizen hebben, en een hele soepele scroll. Als je daar een keer een ruk aan geeft kun je bij wijze van spreke van de boven- naar de onderkant van een enorme PDF scrollen. Heel handig.

Software
Op de Logitech® website kan je software downloaden om de G-Toetsen en profielen in te stellen. De profielen zijn verschillende "saves" met verschillende G-Toetsen. Ook kun je hier de DPI en de snelheid waarmee data verzonden word(dat maakt niets uit, want het gaat op z'n traagst al razendsnel) aanpassen. Sinds een tijdje is word dat programma gebruikt voor alle G hardware van Logitech®(ik heb ook een G510 toetsenbord).

Ik wil toch nog even zeggen dat het een goede muis is, maar ¤100,- vind ik toch wel erg veel...

Heb jij ook een Logitech G700s Rechargeable Gaming Mouse?

Hoelang gaat de muis mee op een volle batterij?
(wil hem namelijk gebruiken op de laptop )
voor school en gamings bij vrienden..
Je hebt verschillende standen voor energieverbruik, maar ik denk dat je bij allebei zo rond de 5 uur zit(ik heb het niet nageteld ;) )
van sommige mensen hoor ik die deze muis hebben dat ze kramp in hun hand krijgen (zelf kijk ik nog voor een draadloze muis) maar is het echt zo dat je veel kramp in je hand krijgt
Daar heb ik geen last van, zelfs niet een beetje! Maar ja, iedereen is verschillend. Ik vond juist datie zo lekker in de hand lag, maar dat is denk ik bij iedereen verschillend.
oke ik denk dat ik mijn beslissing dan heb gemaakt
dankje voor je antwoordt