Steelseries Qck+ Review

Djesse8999 14 augustus 2013, 679 views

Steelseries Qck+

Pluspunten

• Groot!
  • Zachte bovenkant
  • Rubberen onderkant
  • Kwaliteit

Minpunten

• Geen

Omdat ik een game pc ging bouwen had ik ook een muismat nodig, Het liefst een zo groot mogelijke. Dit is zodat ik de sensitivity lager kan zetten zonder mijn muis de hele tijd op te tillen.

Indruk
Muis kwam aan in een rechthoekig pakketje waarin deze zat opgerold, Hij is groter dan ik had verwacht, Maar ik wou ook een grote muismat.

Kwaliteit

De muismat voelt lekker zacht aan aan de bovenkant en aan de onderkant zit rubber zodat de muismat niet wegglijd.

Wat zat er in de doos?

In de doos zat de muismat samen met een boekje en een steelseries sticker.

Samenvatting

Voor wie een hele grote muismat wil die ook nog eens lekker aanvoelt is deze zeer geschikt.

• Steelseries 6Gv2
  • Steelseries Sensei [RAW] Rubberized
  • Zie inventaris Game-PC

Heb jij ook een Steelseries Qck+?