Ozone Spark Review

guidonno 13 augustus 2013, 584 views

Ozone Spark

Pluspunten

• Hoog draagcomfort
  • Mooi uiterlijk
  • Goed geluid
  • Degelijke microfoon
  • Handige DJ scharnier functie
  • Half jaar zeer actief in gebruik (kwaliteit erg goed)

Minpunten

• Geen verwisselbare kabel (Logisch prijstechnisch)

Features Score: 5
Opnamekwaliteit Score: 5
Algemeen
Ik bezit deze koptelefoon nu 6 maanden. Hij wordt erg veel gebruikt! De geluidskwaliteit is gewoon erg goed. Alle frequenties zijn goed gebalanceerd. De bas is goed maar niet te diep.

Comfort
De koptelefoon zit erg lekker. De oortjes voelen erg zacht aan en de hoofdbeugel is extra zacht voor lange game/muziek sessies. Heb je de microfoon niet nodig dan klik je hem langs de hoofdband omhoog. Hierdoor heb je er helemaal geen last meer van.

Belangrijke Functionaliteiten:
-Microfoon omhoog klappen
-Volume regelaar en microfoon op de kabel.
-Klapbare oorschelpen, handig voor DJ's of als je een vriendin hebt die veel vraagt.

Bouwkwaliteit:
De koptelefoon voelt zeer degelijk aan. De verstelbare hoofdbeugel blijft lekker stroef aanvoelen. De oorschelpen scharnieren nog steeds perfect en er zit geen onnodige speling op. Daarnaast zit de microfoon erg goed bevestigd. De kabel heeft een extra sleeve waardoor het stevig aanvoelt. Jammer dat de kabel niet te vervangen is.
Heel soms komt de papegaai even op mijn schouder zitten en heeft hij het gemunt op deze headset. Het lijkt erop dat de extra coating zijn werk goed doet. Er komen helemaal geen krassen op!

Uiterlijk:
De koptelefoon ziet er erg goed uit, op de oorschelpen staat Ozone Spark en op de hoofdbeugel nog eens in het zwart Spark (Best groot) Dit is slecht te zien omdat de beugel zelf ook zwart is. Door alle scharnier punten ziet de koptelefoon er stoer en professioneel uit!

Ik heb de koptelefoon tijdelijk in gebruik, en de nieuwprijs nooit gezien! Ik had ook het idee dat deze koptelefoon veel duurder was totdat ik hem opzocht in de pricewatch.

Vraag raak tweakers ;) Een request nummer testen doe ik graag!

Heb jij ook een Ozone Spark?

Vallen de oorschelpen om de oren heen?
Dan zal ik thuis ff controleren. Dit laat ik vanavond weten! :) Nog steeds erg blij met het setje!