Specificaties 24" @ 1920x1200 (WUXGA) (TN, 5ms) - Bekijk alle specificaties

Samsung Syncmaster 2493HM Zwart Review

Freddo1965 4 augustus 2008, laatste update op 4 augustus 2008, 1.316 views

Samsung Syncmaster 2493HM Zwart

Pluspunten

• Degelijk gebouwd
  • Prijs/kwaliteit
  • Natuurlijke kleuren

Minpunten

• De aanraaktoetsen van de monitor zijn wat onduidelijk, zeker als het wat donkerder wordt. Gelukkig is dit geen dagelijks gebruik, voor mij dus niet storend.

Mijn criteria:
  • Tenminste 22" wide
  • Geschikt voor beeldbewerking
  • Snelle response
  • Prijs/kwaliteit
  • zeer hoge resolutie
Sinds een paar dagen heb ik mijn "oude" monitor (acer 202w) vervangen door de Samsung 2493HM en dat had ik veel eerder moeten doen. De standaardinstelling is al goed te noemen en na calibratie kan ie niet meer stuk bij mij. Dus voor beeldwerking helemaal geweldig. Ook voor (snelle) games (o.a. WoW en Bioshock) een aanrader.

Het beeld is zeer stabiel zonder hinderlijke "trillingen" of ander ongemak. Ik kan uren naar het scherm kijken zonder last te krijgen van vermoeide ogen.

Ik heb een exemplaar dat uitgerust is mat een USB-hubje en dat is in deze tijd erg prettig, Je komt tegenwoordig al snel USB-poorten te kort. Ik heb er op mijn PC 16 zitten en dat is al aan de krappe kant.

• nVidia GeForce 9600GT
  • Intel dual core
  • Windows XP

Heb jij ook een Samsung Syncmaster 2493HM Zwart?

Beetje summier, maar toch bedankt voor je posting!
16 POORTEN?

Wat heb je er allemaal aan hangen dan? |:(
beetje kort maarja meer een mening dan een revieuw en idd 16 poorten wat hangt er bij jou allemaal aan ik gebruik er 8 meer niet :/
Lol ik heb er 7, ik gebruik muis, toetsenbord en scanner. De rest is tijdelijk, ff usb sticky, ff usboplader voor ipod. Maar ja, als je een paar externe HDDs hebt, een usb printer, usb scanner, usb dit, usb dat, dan tikt het wel aan ja :P.
Ik heb hier ook nog een USB puntenslijper, stofzuiger en natuurlijk lampje liggen...

Niet voor dagelijks gebruik, maar toch handig om ze altijd aangesloten te hebben ;)