Corsair USB Gaming Headset HS1 Review

dennizdotcomNewbie 9 juli 2013, 305 views

Corsair USB Gaming Headset HS1

Pluspunten

• Draagcomfort
  • surround geluid
  • afwerking

Minpunten

• prijs
  • software

Features Score: 2
Opnamekwaliteit Score: 5
Prima headset, perfect geluid, super draagcomfort omdat deze over ear zijn geen last bij lang ophouden. Enige nadeel is de software die op zich mooie features heeft maar... als ik de software draai, verspringen mijn links en rechts random tijdens het muziek luisteren/gamen. zeer irritant... corsair doet niet moeilijk over de garantie en wil hem wel ter reparatie aangeboden krijgen maar de headset is prima... het is de software die niet deugt. Gewoon dus zonder software blijven gebruiken en dan werkt alles prima!!! Voor de rest is de prijs wat aan de hoge kant maar dat is de headset naar mijn gebruikers ervaring wel waard.

Heb jij ook een Corsair USB Gaming Headset HS1?