Creative EP-630 Roze, Wit, Zwart Review
Ik heb de oordopjes nu 4 uurtjes en ben er erg tevreden over het geluid is echt perfect.
Het enige wat ik zeer irritant vind is het schuren van de kabeltjes dit hoor je zeer goed en komt niet ten goede van het geluid.
Verder is de prijs heel goed voor wat je krijgt
Pluspunten
Mooie afwerking Goede geluids kwaliteit Erg goedkoop ten opzichte van de sony en sennheisers
Minpunten
het schuren van het kabeltje irriteert
Eindoordeel
Ik heb de oordopjes nu 4 uurtjes en ben er erg tevreden over het geluid is echt perfect.
Het enige wat ik zeer irritant vind is het schuren van de kabeltjes dit hoor je zeer goed en komt niet ten goede van het geluid.
Verder is de prijs heel goed voor wat je krijgt
Het enige wat ik zeer irritant vind is het schuren van de kabeltjes dit hoor je zeer goed en komt niet ten goede van het geluid.
Verder is de prijs heel goed voor wat je krijgt
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Creative EP-630 Roze, Wit, Zwart?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (3)
Het is mischien handiger om je review iets verder uit te breiden. Dit is wel heel beknopt. Paar kopjes de kaart zelf, drivers, geluidskwaliteit etc.
Het gaat over een koptelefoon/oordopjes, niet een geluidskaart 
Wel is de review inderdaad vrij beknopt. Overigens kan ik de goede geluidskwaliteit wel beamen. Het zijn alleen, vanwege het irritante geschuur als het kabeltje beweegt, geen oordopjes om tijdens het lopen o.i.d. in te hebben. Wel ideaal in het OV.
Wel is de review inderdaad vrij beknopt. Overigens kan ik de goede geluidskwaliteit wel beamen. Het zijn alleen, vanwege het irritante geschuur als het kabeltje beweegt, geen oordopjes om tijdens het lopen o.i.d. in te hebben. Wel ideaal in het OV.
Foto's.. kopjes.. wat uitgebreider allemaal, zo kom je nooit in de top 10
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn