Creative Sound Blaster Tactic3D Wrath Wireless Review

Jamievanm 19 juni 2013, 539 views

Creative Sound Blaster Tactic3D Wrath Wireless

Pluspunten

• Goed geluid bij games en films!
  • Virtual speakertechnology zeer goed af te stemmen.
  • Surround setting is goed af te stellen.
  • Goede en mooie buildquality.
  • Microfoon afkoppelbaar.

Minpunten

• Last van oren na 2 uur gebruik.
  • Microfoon net voldoende voor een beetje spraak door de game heen.
  • De volumeknoppen geven weinig verschil bij indrukken. Vast houden van de knop werkt niet, je zult dus 20 x moeten drukken wil je wat verschil horen.

Features Score: 3
Opnamekwaliteit Score: 1
Hallo,

Deze review na circa 6 uur gebruik met films, series, muziek en Counterstrike 1.6.

De headset gekocht voor 96 euro. Prima prijs voor een wireless virtual 7.1 gaming headset.

Heeft op de headset volume + en - knoppen. + Muteknop microfoon.

Bouwkwaliteit:

Looking good, feeling good. Strak afgewerkt.

Geluid bij counterstrike:

Indien zelf ingesteld, redelijk goede weergave van positie tegenstanders. En ander kabaal.

Geluid bij muziek:

Matig, zelf wel in te stellen. Maar echt een muziekheadset zul je niet aan kunnen tippen.

Geluid bij films:

Mooi vol, indien aanwezig laag geluid. Beleeft de film wel goed.

Microfoon is erg slecht. Veel gekraak en geruis en vrij slecht te verstaan.

Transmitter achterin de pc, geeft vrij slecht bereik afhankelijk van welke zijde van de headset richting je pc richt.

Je kunt wel gewoon naar een andere kamer en een x aantal meter onder de 10 meter weg lopen. :)

Ik heb zelf misschien iets boven gemiddeld breder hoofd, Krijg na 2 uur toch wel last van me oren.

De oorschelpen zijn qua pasvorm erg klein en je oren passen er bijvoorbeeld niet in. De binnenzijde van de schelp heeft weinig demping, vrij snel voel je de speaker. Vermoedelijk raakt een deel van mijn oor dit.

Conclusie:

Er vanuit gaand dat de headset nog een beetje losser wordt/uitrekt en ik de microfoon NOOIT gebruik en geeneens heb ingeplugd houd ik hem.

Desalniettemin raad ik hem wel af aan mensen met een breed hoofd en mensen die de microfoon heel veel willen gebruiken.

Voor de rest goed geluid in games en films. :)!

Heb jij ook een Creative Sound Blaster Tactic3D Wrath Wireless?