Specificaties met USB-aansluiting - Bekijk alle specificaties

Speedlink Medusa NX USB 5.1 Surround Headset Review

neverkind 6 juni 2013, 318 views

Speedlink Medusa NX USB 5.1 Surround Headset

Pluspunten

• Zeer goede kwaliteit
  • Zeer goede bass
  • Fijn liggend tegen de oren en hoofd
  • makkelijke bediening
  • ZEKER je geld waard! voor een algemene gamer zoals ik!

Minpunten

• Niet minder goede kwaliteit bij de microfoon na een half jaar/jaar
  • Zwak draad , ik heb nu dus dat scheurtje..
  • opzich lang draad als je naast je kast zit..
  • als je via de bediening bij de kabel je Mic mute dan ruist hij bij de personen op Skype bijv.

Features Score: 3
Opnamekwaliteit Score: 3
Ik heb de medusa nu al meer dan een jaar en nu ben ik toe aan een nieuwe. Ik heb echt veel lol aan dit ding gehad, Zeer goede bass en goede kwaliteit! maar helaas is de microfoon nu wel slecht,

Waarom een nieuwe?

Ik heb nu een scheurtje bij de linker kant zitten waardoor ik op een bepaalde positie het draadje moet plakken en de kabel over me schouder moet slaan :P

Verder :
de bediening is zeer makkelijk
Plug And play! dus geen installatie
ik heb geen programma bij de headset gekregen
5.1 is zeer goed ! vooral bij games waarbij je bijvoorbeeld een heli over hoort komen :D

een heerlijke zware bass, goede kwaliteit geluid.
Geen geluids onderdrukking van buiten af, dit kan handig zijn als iemand je roept dan hoor je het ook en schrik je niet als iemand ineens achter je staat.

heerlijke prijs voor een top product zoals dit

Heb jij ook een Speedlink Medusa NX USB 5.1 Surround Headset?