Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 5.700dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech G500 Review

Killerbee89 15 mei 2013, 277 views

Logitech G500

Pluspunten

• Prijs.
  • DPI verhogen/ verlagen via de knoppen op de muis.
  • Gewichtjes waarmee je de muis zwaarder maakt.
  • Gevlochte kabel.
  • Stoer uiterlijk.

Minpunten

• Knopjes aan de zijkant zijn voor mensen met een kleine hand bijna niet te bereiken.

Het is een zeer goede muis en zeker voor deze prijs. De bouw van de muis is goed. Lekker stevig en het ziet er degelijk uit.

Driver wordt automatisch ge´nstalleerd. Er zit software bij de muis die je kunt installeren. Met behulp van de software kan je de muis nog meer eigen maken. Zo kun je snelkoppelingen onder de knoppen zetten.

Over de prijs is niet veel te zeggen. Het is een vrij goedkope muis.

Ik ben zelf niet helemaal te spreken over de ergonomie van de muis. Ik ben namelijke constant aan het zoeken naar een relexte houding van mijn hand. Ik heb zelf niet zo'n grote handen dus de knopjes aan de zijkant zijn voor mij wat moeilijker te bedienen of ik moet mijn hand, anders op de muis leggen.

Functioneel werkt het perfect. Je kan met de software de DPI verfijnen. Je kan deze vervolgens weer verhogen/ verlagen op de muis.

Heb jij ook een Logitech G500?