Canon Ixus 40 Review
Heb de camera pas 3 dagen in bezit en ben nu al hard op zoek naar nieuwe dingen om fotos van te nemen. Voor mij echt een perfect ding, lekker klein, supersnel, redelijk wat handmatiginstellingen, maar niet zoveel dat ik er niets meer van snap. Ook automatisch maakt hij prima foto's! Ben fan van de microfunctie, erg scherp van dichtbij, zal hieronder een voorbeeldje zetten. Verder heb je verschillende instellingen waardoor je alles handmatig kan houden of gewoon lekker simpel automatisch. De functie voor bewegende beelden werkt erg goed en door de snelheid van de camera kan je dus gemakkelijk dingen in lucht fotograferen. Probeer maar eens een kraan uit! Kaartje van 512 geeft bij hoogste kwaliteit zo'n 250 foto's. Ik raad m aan iedereen aan,...
Pluspunten
Klein Mooi Snel Macro-functie
Minpunten
Geen batterij-indicator! (belachelijk maar waar) Uitbreiding kan alleen dmv "plak"lenzen!
Eindoordeel
Voor mij echt een perfect ding, lekker klein, supersnel, redelijk wat handmatiginstellingen, maar niet zoveel dat ik er niets meer van snap. Ook automatisch maakt hij prima foto's!
Ben fan van de microfunctie, erg scherp van dichtbij, zal hieronder een voorbeeldje zetten.
Verder heb je verschillende instellingen waardoor je alles handmatig kan houden of gewoon lekker simpel automatisch.
De functie voor bewegende beelden werkt erg goed en door de snelheid van de camera kan je dus gemakkelijk dingen in lucht fotograferen.
Probeer maar eens een kraan uit!
Kaartje van 512 geeft bij hoogste kwaliteit zo'n 250 foto's.
Ik raad m aan iedereen aan, 4 MP is voor mij voldoende, en voor de andere normale gebuiker ook, dus betaal niet meer.
Grote voordeel t.o. ixus 400 is voor mij het grote scherm!
Reacties (1)
Maar de ixus 40 is gewoon een hele goede camera. En is inderdaad niet echt een camera met veel uitbreidingsmogelijkheden. Maar daar is de camera dan uiteindelijk niet voor bedoeld. In dat geval zou de A510 of a520 een betere camera zijn.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
