Specificaties Laser all-in-one (Kleur) met Ethernet - Bekijk alle specificaties

Ricoh Aficio SP C240SF Review

Philip45Newbie 12 maart 2013, 426 views

Ricoh Aficio SP C240SF

Pluspunten

• energiezuinig
  • ruimtebesparend
  • snelle afdruk

Minpunten

• nog geen

Scansnelheid Score: 5
Scankwaliteit Score: 4
Afdruksnelheid Score: 5
Afdrukkwaliteit Score: 4
Drivers en stabiliteit Score: 4
Inktverbruik Score: 3
Deze printer gekocht voor op ons kantoortje via een aanbieding.Het is een 4 in 1 machine.
Je kan er mee printen,faxen,kopieren en scannen.Kopieren doet die aan een snelheid van 16 per minuut.
Het duurt iets meer als 10 seconden voor de eerste afdruk.Printen hetzelfde en dit voor zowel in kleur als in zwart-wit.
printresolutie is 600,1200 of 2400x600dpi.Scannen in kleur duurt langer dan scannen in zwart-wit.Faxen is ook geen probleem.
Bij aanschaf krijg je er een toner bij voor ongeveer 1000 vellen.Met een volledige toner doe je 2300 vellen(normaal gebruik).
Hij heeft een hoge afdruksnelheid en een korte opwarmtijd.Ook is die energiezuinig dus goed voor ons milieu.Een grote troefkaart
is dat deze maar weinig ruimte nodig heeft maar toch heel veel mogelijkheden kent.Daarom is hij heel geschikt voor op ons kantoortje.
Het papierformaat is A4-A6.

Heb jij ook een Ricoh Aficio SP C240SF?