Specificaties Surround geluidsweergave - Bekijk alle specificaties

Logitech Wireless Gaming Headset G930 Review

tomoloreNewbie 10 maart 2013, 1.038 views

Logitech Wireless Gaming Headset G930

Pluspunten

• het geluid
  • de bouwkwaliteit
  • hij zit comfortabel
  • goede software
  • goede batterij
  • surround sound
  • is erg licht
  • handige g knopen en scrolwiel

Minpunten

• mijn oren worden warm als ik ze lang gebruik
  • ik had meer verwacht van de surround sound
  • voelt erg plastiek aan

Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 3
dit is mijn eerste review

ik hep deze headset aangeschaft om dat ik nooit eigelijk een goede game headset gehad. ik hep wel een headset met microfoon van 5 euro gehad maar die waren lang niet zo goed.

geluidskwaliteit:
ik vind de geluid kwaliteit erg goed voor en koptelefoon ik hep niet veel handsets gehad voor gamen maar ik hep wel veel oortjes gehad van Hooge kwaliteit ik hep de beads solo en de g930 heeft veel beter geluid als de beats solo de bas van de solo zijn wel goed maar de rest niet de g930 heeft gewoon een geweldig geluid voor die prijs vind ik.

bereik:

de bereik van de headset is niets speciaals hij gaat 12 meter op de doos dat kan ik wel geloven ik vind het wel genoeg.

batterij duur:
de batterij is goed genoeg om een hele dag te spelen en als hij op gaat
dan kan je heel makkelijk het koord van de dongel in je headset doen en dan kan je de headset als bedaard headset gebruiken en dat werkt ook goed

microfoon:
de kwaliteit van de microfoon is niet de beste maar er valt niet veel over te klagen want ik gebruik hem soms voor te skype ik vin hem goed genoeg

knopen op de headset:
de headset heeft de gkeys dat zijn knopen die je kan programmeren naar heel veel verschillende dingen zo als itunes op starten en een numer op pausen zetten ik vind het wel handig maar ik gebuik het niet veel hij heeft ook een microfoon mute knop en een geluids scrolwiel wat echt heel handig is en natuurlijk een aan en uit knop

surround sound:
ik hep de surround sound veel gebruikt bij battlefield 3 ik vond het wel werken maar ik had wel meer verwacht maar met veel spelen spelen het verbeterde het geluid wel maar bij muziek en youtube filmpjes kijken had ik het wel uit staan

gebruiks gemak:
ik vind de headset goed ziten maar ik hep een ding dat me echt tegen valt met hoe hij zit. je ooren worden verschrikkelijk warm dat vind ik echt het slechtste aan deze headset

bouwkwalietijtt en afwerking:
ik vind de bouwkwaliteit erg goed ik hep hem al een keer laten valen en hij bleef helemaal heel (wat ook wel moet) en de afwerking vind ik ook erg goed

prijs:
ik vind de headset duur maar hij is het zeker wel waart voor wat je er voor betaalt

software:
ik vind zelf de software goed werken het gaat heel makkelijk en crasht nooit

conclusie:
ik zou deze headset zeker aanaarden aan iemand die een goede headset wilt koppen en er wat geld voor over heeft

Heb jij ook een Logitech Wireless Gaming Headset G930?

Tip:
Als je dat weet van jezelf is het misschien handig om het eerst door iemand anders door te laten lezen.
Leuk dat je een review schrijft en iets bij probeert te dragen aan GoT, maar dit is praktisch onleesbaar. Interpunctie, hoofdletters, taalfouten, etc. Ik zou je aanraden om het hele verhaal nog een keer door te nemen!
ik ben pas 13 en ik hep dyslectie
Goed gedaan dan. Het is leesbaar!
toch respect dat je dit geschreven hebt!
Mooie review!