Specificaties met audio-aansluiting - Bekijk alle specificaties

Turtle Beach Earforce X31 Headphone Xbox 360 Turtle Beach TBS216502 Review

PaulSmits 28 februari 2013, 234 views

Turtle Beach Earforce X31 Headphone Xbox 360 Turtle Beach TBS216502

Pluspunten

• Zeer goed geluid, je hoort in-game surround geluiden.
  • Mooi design.
  • Zit lekker, doet geen pijn na 2/3 uur.

Minpunten

• Microfoon in sommige situaties bar slecht (kan aan mijn headset liggen).

Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 2
Let op: deze review is gebaseerd op een negatieve ervaring met een wellicht defect (?) exemplaar.

Via een productvergelijker kwam ik op dit item terecht. Oorspronkelijk is hij voor de XBOX bedoeld maar is compatible met de PC.

Dit is dan meteen het enige punt waar ik een opmerking bij wil plaatsen;
Tijdens het beluisteren van muziek en/of spelen van games heb je perfect geluid, maar in het geval van teamspeak + een game (in mijn geval was dit Battlefield 3) horen je medespelers alleen maar robotgeluiden aan de andere kant van de lijn.
Ik heb dit nog nooit eerder zo meegemaakt en het zou aan het exemplaar kunnen liggen, maar ik heb hem in ieder geval meteen teruggebracht.

Voor de rest is het echt een top ding, ook in combinatie met je XBOX.

Heb jij ook een Turtle Beach Earforce X31 Headphone Xbox 360 Turtle Beach TBS216502?

Dit is een defect! Ik heb een gast in mijn vriendenlijst met zo'n ding en die klinkt perfect!
Speelt hij toevallig ook Battlefield 3 in combinatie met Battlelog Voice? Na het inruilen van het exemplaar heb ik daar namelijk weer dat robotgeluid gedoe mee gehad.

Ik ben nog steeds op zoek naar een leuke vervanger maar als jouw vriend een goed werkend exemplaar heeft die BF3 + voice aan kan probeer ik er gewoon nog een.