Asus K8V SE Deluxe Review

Kaaswagen 26 april 2005, laatste update op 26 april 2005, 356 views

Asus K8V SE Deluxe

Pluspunten

• Aansluitmogenlijkheden
  • Stabiel
  • Makkelijk overal bijkunnen

Minpunten

• Drivers

Layout Score: 5
Een zeer volledig bord dat zich kenmerkt door de vele mogenlijkheden om apparatuur aan te sluiten. Hierbij is te denken aan 4 X Sata, 4 X Pata, 4 X Usb onboard, 4 X Usb header, 2 X firewire, enz enz.
Ook een groot aantal geintergreerde componenten ervaar ik als positief (Audio, Gbitlan enz.)

Het bord draait uitsterst stabiel hier en nog geen conflicten met enige hardware, echter een groot gemis is de drivers voor de Promise Sata controller, een blunder van de fabrikant in mijn ogen.

Overklokbaarheid is voldoende, men kan de fsb verhogen met stapjes van 1 hmz, met een max van 400 hmz (Als ik het zo nog weet) Mocht het onverhoopt misgaan worden de vorige waardes herstelt. Ook is het bord in Turbo stand te zetten (Hoewel dit voor mijn gevoel niets uitmaakt)

Heb jij ook een Asus K8V SE Deluxe?