Creative Fatal1ty Gaming Headset Review

drdrips 16 februari 2013, 1.325 views

Creative Fatal1ty Gaming Headset

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • comfortabel
  • mogelijkheid om de microfoon uit te zetten
  • mogelijkheid om de microfoon te verwijderen

Minpunten

• geen

Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 4
Na alle positieve reviews verwachte ik wel een redelijk geluid van deze headset.
Maar eenmaal ingeplugged verraste deze Headset me enorm met z'n goede geluidskwaliteit!
Als muzikant heb ik al een hoop hoofdtelefoons versleten en heb echt al heel wat minder geluid gehoord in deze prijsklasse.

De microfoon is ook zeer redelijk voor spraak. een goede feature is dat de microfoon ook losgekoppeld kan worden zodat de headset als gewone hoofdtelefoon gebruikt kan worden.

Aan het draad zit ook nog een bediening met clip waarmee je de volume kan regelen en de microfoon aan en uit kan zetten.

Qua features dus een prima headset.
Het enige is dat je wel merkt aan de bouw kwaliteit dat het hier geen topmodel betreft. Maar ook die is bovengemiddeld voor deze prijsklasse.
Hij draagt comfortabel, is niet te zwaar.

Heb jij ook een Creative Fatal1ty Gaming Headset?