Creative Fatal1ty Gaming Headset Review

thomas199717 6 februari 2013, 1.130 views

Creative Fatal1ty Gaming Headset

Pluspunten

• goede bas
  • goede prijs
  • afneembare microfoon
  • volumeregelaar

Minpunten

• snel stof op de oorkussens

Features Score: 4
die is een korte review

reden van aankoop:
ik wou een headset omdat op een gegeven moment mn ouders begonnen te klagen van al dat geschiet ( ik ben gamende scholier)
dus ik zocht een headset onder de 30
Inclusief microfoon
bedraad
een die niet te veel op je oren drukt tijdens langdurig gamen
en een knopje/draaischijf voor volumeregeling
en een stevige kabel ik rij namelijk erg vaak over mn kabels heen
en ik hou niet van een draadloze

uiteindelijk kwam ik uit bij deze headset
hij wordt standaart geleverd met een afneembare microfoon wat een plus punt is voor als je gewoon even muziek wil luisteren
toen naar de winkel gegaan van Mycom
en daar was hij volgens mij 20

heb hem nu al ruim een jaar en ben er nog steeds tevreden mee
enige minpunt is de hoofdtband en de oorkussens van fluwele zijn daardoor zie je erg snel stof op zitten

foto's van de headset op aanvraag

Heb jij ook een Creative Fatal1ty Gaming Headset?