Creative Draco HS-850 Review

Solidgamez 21 januari 2013, 410 views

Creative Draco HS-850

Pluspunten

• Je sluit de headset op je pc aan en je kunt hem meteen gebruiken.
  • Een goed headset voor een prijs van 30,-.
  • De hoge en middeltonen zijn goed.

Minpunten

• De bouwkwaliteit.
  • Er had meer bass in mogen zitten.
  • Je kunt er niet zo goed mee soundwhoren.

Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 4
Ik heb deze headset ong 6 maanden geleden gekocht, omdat mijn andere headset kapot was gegaan, ( was ook gewoon rotzooi). In het begin was het een goede headset, redelijke bass, en goede hoge en normale tonen, sluit mooi af. alles is van plastic, waardoor hij licht blijft, maar dat is ook meteen zijn grootste zwaktepunt :| . Opzich voelt en ziet hij er solide uit en zit goed op je hoofd. alleen gaat na verloop van tijd de kabel oprollen, en zit je er de heletijd mee vast aan je bureaustoel.

Gisteren is mijn headset dus kapot gegaan, op het punt waar de band op de bevestigingspunt van het linker oor komt. dit is spontaan afgebroken hoewel hij al een paar keer is gevallen en er niks aan de hand was. vandaar dat ik besloten heb om een nieuwe headset te kopen

Heb jij ook een Creative Draco HS-850?

dit is dus precies wat ik had met deze headset, hij klinkt fantastisch maar hij breekt af bij het gewricht