Duracell Portable USB charger 1800mAh Review

loll 20 januari 2013, 989 views

Duracell Portable USB charger 1800mAh

Pluspunten

• Makkelijk mee te nemen.
  • Stevige behuizing die tegen een stootje kan.

Minpunten

• Het ontbreken van een stekker
  • Het ontbreken een metertje waar op je kan aflezen hoeveel capaciteit er in zit.

Ik heb deze oplader van iemand gekregen en ik moet zeggen het bevalt mij zeer goed. Ik kan veel langer met mijn telefoon doen ik ben het niet eens met de claim dat het 70 procent is maar er zit zeker een halve lading in voor je telefoon verder, is het erg handig dat je er overal gebruik van kunt maken. Echter hij heeft een paar nadelen. Het opladen van de oplader verloopt via een usb in een pc of uit het stopcontact. Ik had echter liever gezien dat er en een kabeltje bij zat en een stekker die je er in klikt zodat het sneller gaat. Verder is heet ook jammer dat er niet een metertje opzit waar je op kan aflezen hoeveel capaciteit de oplader heeft. Al met al kun je zeggen dat voor de prijs van 25 euro een erg handige gadget hebt en tegelijk een echt gebruiksvoorwerp is.

Heb jij ook een Duracell Portable USB charger 1800mAh?

Links onderin zitten 3 ledjes, hier kun je op klikken (dat is de betekenis van dat handje).
Afhankelijk hoeveel lading er nog in zit gaan er 1 tot 3 ledjes branden.

[Reactie gewijzigd door robertwebbe op 22 januari 2013 15:23]

Die functie heb je alleen bij de duurdere versie.
De 1800 versie (5 uur) is de versie met de leds.
De 1150 versie (3 uur) is de versie zonder leds:http://tweakers.net/price...mah-%28compatible%29.html