Specificaties 23" @ 1920x1080 (IPS, 14ms) - Bekijk alle specificaties

Philips 235PQ2ES Zilver Review

msteltenpool 9 januari 2013, 221 views

Philips 235PQ2ES Zilver

Pluspunten

• IPS zorgt voor grote kijkhoek waardoor de kleuren gelijk blijven bij het kijken vanuit verschillende posities
  • mooi grijs-zwart design
  • stabiele hoge standaard
  • scherm eenvoudig te verstellen in hoogte

Minpunten

• druk-knoppen niet heel prettig

Heb dit scherm gekocht omdat ik eindelijk ook eens een breedbeeld scherm wilde hebben waardoor ik meerdere vensters tegelijk open kan zetten. Dit scherm kwam voor mij in the picture door een mooie aanbieding. Hoewel ik het scherm niet professioneel gebruik, vind ik IPS wel prettig bij bijvoorbeeld foto’s bewerken of een fotoboek in elkaar zetten. Tevens vind ik het heel prettig dat dit scherm is uitgerust met een mooie hoge standaard waardoor je op een goede kijk-hoogte naar het scherm kan kijken. Daarnaast vind ik de Philips schermen altijd mooi vormgegeven.

Heb jij ook een Philips 235PQ2ES Zilver?