Philips SHM6500 Review

steef125 27 december 2012, 239 views

Philips SHM6500

Pluspunten

• Goed geluid
  • Zit comfortabel
  • Kan makelijk een hele dag gedragen worden(niet getest )
  • Best groot

Minpunten

• Hij laat je naar een maand of 2 in de steek
  • Voelt wel is licht aan
  • Voor de prijs TOP!

Features Score: 3
Opnamekwaliteit Score: 5
Hallo, ik ben niet goed over deze koptelefoon te spreken.
Eigenlijk ben ik best wel laat met het scrijfen van een review. Over deze koptelefoon. Want is alweer een jaar na aanschaf.

Ik heb deze koptelefoon gekocht, omdat ik goed geluid wou opnemen, en ook goed geluid wou horen. Deze combinatie moest bij mij vallen in een niet al te hoge prijs, zegmaar gerust laag.....

Daar voldeed deze koptelefoon uitstekend aan, en heb hem daarom ook maar besteld.

Toen ik hem kreeg was ik behoorlijk verrast naar de grote van de koptelefoon, aangezien ik dacht dat hij kleiner was, maar nee hij is behoorlijk groot, en past met gemak om je oren... (Dit zie ik als een positief punt).

Toen ik hem een week of drie had was ik er nog steeds Behoorlijk blij mee, het geluid klinkt goed, en ook de microfoon is uitstekend. (Skype). Ook is het mooi dat de microfoon afneembaar is, en ook te muten op de schakelaar aan de kabel.

Maar nu komt het nare gedeelte...... De microfoon deed het niet, en na ongeveer een uur lang in de instellingen te lopen kijken op de pc, kwam ik tot de conclusie dat het aan de koptelefoon lag, dit was erg jammer, aangezien ik hem nog maar twee maanden had. En nu een jaar later blijkt dat mijn kameraad, (die had de koptelefoon ook gekocht, nadat ik hem had gekocht). Precies hetzelfde probleem had, microfoon deed het niet meer.

Hij heeft toen philips gebeld, en heeft het geld terug gekregen, echter heb ik het er gewoon bij gelaten, (wat achteraf best wel stom is geweest)

Ik gebruik hem nog steeds voor geluid luisteren, want daar is deze koptelefoon ook goed geschikt voor.

Het geluid heeft een goede bas (maar niet al te veel)
En ook hoge tonen pikt hij goed op.

Heb jij ook een Philips SHM6500?