CM Storm Sonuz Review

Stephan---pro 8 december 2012, 407 views

CM Storm Sonuz

Pluspunten

• Geweldige draagcomfort.
  • Mooi strak design.
  • Goede bass
  • Blijvend helder en scherp geluid.
  • Ingebouwde volume controller.

Minpunten

• de afstelbare hoofdband voelt soms een beetje slap en piept soms.

Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 4
Ik ben sinds 5 december in het bezit van deze zeer mooie gaming headset, toen ik het doos zag was dat al zeer goed te zien je kon direct de specificaties zien en andere info over de headset en je kon zelfs al een gedeelte zien van de headset door het raampje in de verpakking wat echt mooi is gedaan.
Toen ik de verpakking opende merkte ik al dat de verpakking van goed stevig karton was gemaakt en ik kon zo de headset uit de doos halen die in doorzichtig plastic zat.

Eenmaal uitgepakt heb ik hem direct opgezet en hij zat als gegoten met de herstelbare hoofdband en de grote oorpads die lekker groot over je oren vallen en zich aanpassen aan de vorm van je hoofd.
de oorpads en de pad op de hoofdband is van een soort zwarte fluweel wat erg zacht zit en zorgt dat je lang van de headset kunt genieten zonder er klachten van te krijgen.
De bekabeling is ook van hoge kwaliteit en mooi gesleeved, ook zit er een volume controller bij waar je zelfs de mic kunt aan/uit zetten.

Ik heb zelf naar diverse genre muziek geluisterd om een goed beeld te krijgen van het geluid van de headset.
en ik vond enkele songs echt super klinken waar ik zelfs kippenvel van kreeg.
hier de songs:
David Guetta - She Wolf (Falling To Pieces) ft. Sia
Rihanna - Diamonds
Luke Bryan - Kiss Tomorrow Goodbye
Pearl Harbor - Tennessee (Original Soundtrack)

• Windows 7

Heb jij ook een CM Storm Sonuz?

hoe is de microfoon ?