Logitech Wireless Headset F540 - Reviews

Logitech Wireless Headset F540 Review

GijsG 13 november 2012, 1.543 views

Logitech Wireless Headset F540

Pluspunten

• geluid
  • compabiliteit
  • draadloos
  • kwaliteit

Minpunten

• stereo

Features Score: 5
Opnamekwaliteit Score: 5
Ik heb deze headset aangeschaft omdat dit de enige headset is die je draadloos kunt aansluiten op PC, PS3 én televisie. De geluidskwaliteit is fantastisch (ook goede bas), comfort is top en gebruikersgemak is ook in orde. Het enige wat ik liever anders had gezien was 5.1 ipv stereo. Voor muziek en chat is dit prima, maar als je een shooter speelt wil je wellicht iemand van achter aan horen komen.

Heb jij ook een Logitech Wireless Headset F540?