Specificaties Laser all-in-one (Zwart) met WiFi - Bekijk alle specificaties

Samsung SCX-3405W Review

acizane80 13 oktober 2012, laatste update op 13 oktober 2012, 2.207 views

Samsung SCX-3405W

Pluspunten

• wifi
  • samsung mobile print app voor android en ios

Minpunten

• osx compatibel maar werkt niet altijd even gemakkelijk

Scansnelheid Score: 3
Scankwaliteit Score: 4
Afdruksnelheid Score: 4
Afdrukkwaliteit Score: 4
Drivers en stabiliteit Score: 2
Inktverbruik Score: 3
Ten eerste wil ik iedereen erop attent maken dat ik een goedkoop printer nodig had met kopie/scan functie die compatibel was met draadloze apparataten zoals bv android/ios apparaten of een laptop die draadloos verbonden was met het wifi netwerk thuis.

In dit opzicht heb ik alles wat ik wens ontvangen, printen vanaf ipad/ w7 pc/ android toestellen zoals S3, S2, xperia s, htc one v is geen enkele probleem met de samsung mobile print app.
Ik heb wel een probleem gehad met de OSX versie die ik niet aan de praat heb gekregen, waar ik verder ook geen tijd in heb gestopt.

Nogmaals het ging mij erom om af en toe iets te printen of een kopie te nemen, zonder de bekommernis dat de inkt ging uitdrogen. Dat is voor mij de belangrijkste reden geweest om een laser printer te nemen. Het draadloos gedeelte is gemakkelijk en raad ik iedereen aan.

• macbook air
  • sony xperia s
  • htc one v
  • Samsung Galaxy S3
  • Galaxy note
  • Ipad 2/3
  • Iphone 4s
  • Windows 7

Heb jij ook een Samsung SCX-3405W?