Creative WoW Wireless Headset Review

Apennatie 26 september 2012, 406 views

Creative WoW Wireless Headset

Pluspunten

• Erg mooie headset
  • Veel features
  • Goed verpakt
  • Comfortabel
  • Erg licht.

Minpunten

• Zeer slechte bouwkwaliteit
  • Je kan gaan zweten tijdens het gamen

Features Score: 5
Ik heb deze Headset een paar uur gehad en meteen geretourneerd.
Het plastic is van zeer slechte kwaliteit. Voor mij een zeer slechte ervaring met het product.

Algemene beoordeling

Kan hier weinig over zeggen, had de heatset nog niet opgeladen voordat ik hem terugstuurde. Het is een hele mooie headset, alleen van hele slechte kwaliteit gemaakt.
Wel kwam de headset in een stevige doos en goed verpakt.

Features

Goede features, dat wel. De oorkap lensen zijn eraf te halen, alleen dat gaat niet makkelijk. Je krijgt het gevoel dat de lensen gaan breken en dan gaan ze eraf. Er zijn lensen voor de Alliance en de Horde. Je krijgt er een kleine platte schroevendraaier voor om ze eraf te halen.
Je krijg er ook een nep-leren tas bij om de headset te vervoeren. Ziet er mooi uit en de headset past er net in.
De oorkussens zijn gemaakt van nepleer en zijn erg zacht.
Het is draadloos en er zit een draadloze ontvanger bij.
Op de headset zelf zit nog een mute/connector, volume omhoog en volume omlaag knop.

Gebruiksgemak

Het is een zeer comfortabele headset, met leren oorkussens en hoofdsteun die erg zacht zijn. De headset is erg licht en daarom fijn om lang te dragen. Alleen als het iets warmer is kan je gaan zweten onder de kussens en dat kan zeer vervelend zijn.

Bouwkwaliteit en Afwerking

Hier komen de minpunten bij deze headset. De headset is van zeer slechte kwaliteit plastic gemaakt. Hij is erg fragiel en dit komt denk ik dat de headset op kwaliteit heeft bespaard om zo een lichtere headset te maken.
De headset is wel erg mooi afgewerkt met de World of Warcraftİ stijl.

¤90 euro is erg veel voor een headset van zo'n slechte bouwkwaliteit. Ik heb hem alleen niet getest op geluidskwaliteit maar van creative uitgaand zal dat wel goed zitten.

Dit is mijn eerste review, mede om andere tweakers te waarschuwen voor de slechte bouwkwaliteit. Kritiek mag je altijd inbrengen, zolang het maar opbouwend is.

Heb jij ook een Creative WoW Wireless Headset?