Razer Orca Review

blastR 7 september 2012, laatste update op 7 september 2012, 780 views

Razer Orca

Pluspunten

• Licht

Minpunten

• Oorschelpen niet erg diep
  • Bouwkwaliteit/afwerking

Features Score: 4
In een of andere nerd bui besloot ik deze headset te kopen hoe deze nou eigenlijk te vergelijken was met andere koptelefoons/headsets.

Ik begin maar direct bij de dingen die mij meteen opvallen, HIJ IS GROEN EN VAN RAZER.
Bij het opzetten van de koptelefoon merk je dat de oorschelpen best ruim zijn maar niet erg diep.

[b]Bouwkwaliteit en comfort/b]
Het lijkt erop dat er weinig aandacht is besteed aan de kwaliteit van het toegepaste materiaal, ook de afwerking is niet bijzonder. De Razer Orca is licht van gewicht en best comfortabel comfortabel.

Geluid
Het geluid is degelijk, kwa balans eigenlijk best goed te vergelijken met een Sennheiser PC360.
De Razer Orca is dan wel een stuk minder gedetailleerd/naukeurigheid dan de PC360.
Wat mij betreft is de balans best neutraal, de hoge tonen zijn erg duidelijk aanwezig.

De geluids isolatie is mager, geluid vanaf buiten is goed hoorbaar.

Het is best een leuke koptelefoon met een appart design en een opvallende kleur, maar er zijn voor dezelfde prijs betere hoofdtelefoons beschikbaar.

Specificaties
Frequency Response: 15 - 21,000 Hz
Impedance: 32 O at 1kHz
Input Power: 200 mW
Drivers: 40 mm, with neodymium magnets
Connector: 3.5 mm headphone jack
Inner Ear Cup Diameter: 50 mm / 1.97”
Cable Length: 1.3 m / 4.27 ft + 2 m / 6.56 ft extension cable

Heb jij ook een Razer Orca?

Nice review. Ik zou deze verwijderen o.i.d. totdat je tijd hebt om hem af te maken, hier zul je niks meer dan 1 ster voor krijgen.

[Reactie gewijzigd door marijni12 op 6 september 2012 20:34]

Ik moet me aansluiten bij marijni12, het is niet echt een volwaardige review. Het is veel te kort, bevat niet veel onderdelen en er zijn geen plaatjes.
De sterren interesseren me niet zo heel veel. Maargoed, incompleet is hij nog wel!
Zal de volgende review eerst in preview laten staan, bedankt voor de tips.