Asus A7N8X-E Deluxe Review

iraanse_malloot 23 april 2005, laatste update op 24 april 2005, 374 views

Asus A7N8X-E Deluxe

Pluspunten

• Veel functie's
  • Heel erg stabiel
  • Retail verpakking is zeer netjes

Minpunten

• Geen Negatieve eigenschappen gevonden tot nu toe !

Layout Score: 4
Ik heb deze moederbord al ongeveer zo'n 6 a 7 maanden. Bij het inbouwen geen probleem gehad natuurlijk, hij zit lekker goed en stevig :). De doos was heel mooi, en gevuld met een zorgvuldig ingepakte moederbord en de onderdelen zaten netjes in aparte zakjes. Ook zat er een gratis DVD Playback software cd'tje erbij.

De prestatie's vond ik zeer goed, hij is zeer stabiel heb er bijna nooit problemen mee gehad. Die voice-report is schattig en de boot logo is best leuk. Veel ervaring met overclocken heb ik er niet mee maar de ervaring die ik ermee heb is positief. Hij heeft ook vele overbodige luxe het is net een grote snoepdoos ! SATA/Raid, Dual Channel 5.1 Onboard, Firewire, AGP*8 allemaal handig.

Enige probleem die ik een keer had was een pinnetje op de HDD IDE connector die kromgebogen was, waardoor windows natuurlijk niet bootte. Het kwam echter door de slechte kwaliteit van de AKASA rounded cable die ik heb gekocht, dat ding is niet makkelijk erin te stoppen. Gelukkig kon ik het pinnetje weer rechtbuigen zonder het te beschadigen.

Conclusie: Het is zowat de beste Socket A moederbord te verkrijgbaar, maar ja, wie staat nu nog te popelen op Socket A ? Tegenwoordig zijn die s747 en s939 veel leuker.

• CPU: AMD Athlon XP 2800+ (Barton)
  • Ram: Infineon 512 MB DDR333
  • HDD: Maxtor 40GB ATA133 7200.2
  • GPU: XFX Geforce 6800LE 128MB
  • Windows XP

Heb jij ook een Asus A7N8X-E Deluxe?

:Y) kan niet anders zeggen, leuke review